Tempausta pakaroillesi


Liikkuvuutta, voimaa ja räjähtävyyttä. Painonnoston ja beach volleyn ammattilaisilta yksilö, ja pienryhmätreenit, treeniohjelmat ja painonnosto koulutukset sinulle!

Meistä

Tutustuimme kuntosalilla, jossa molemmat treenasimme painonnostoa. Roni on kilpaillut painonnostossa menestyksekkäästi, ja Ida vie lajista saatavan räjähtävyyden ja liikkuvuuden beach volley kentille.

Meille on erityisen tärkeää, että liikkeet ovat teknisesti oikein tehtyjä. Tällöin tehot menevät oikeisiin paikkoihin, ja saamme liikkeistä kaiken irti, turvallisesti.

Haluamme tehdä asiakkaistamme aina vahvempia, liikkuvampia ja räjähtävämpiä. Luomme treenit, ja ohjelmat, asiakkaiden tarpeiden mukaan yksilöidysti.

Ota meihin yhteyttä niin katsotaan sinulle sopiva treenipaketti!


  • Tempaus, rinnalleveto ja työntö ovat kokonaisvaltaisia liikkeitä, joissa käytetään satoja lihaksia kerralla. Koko kroppa nivoutuu treenissä yhteen kokonaisvaltaisia liikkeitä treenatessa.
  • Liikkeet kasvattavat voimaa ja nopeutta. Mitä suuremman tehon, (eli voiman ja nopeuden tulon) tuotamme esimerkiksi hypätessä, sitä korkeammalle hyppäämme ja nopeammin liikumme.
  • Olympia-nostot parantavat koordinaatiota, kun koko kroppaa tulee hallita kerralla.
  • Painonnosto kehittää etenkin lonkka, ja hartiaseudun liikkuvuutta, sekä ryhtiä ylipäänsä selän vahvistuessa.
  • Olympianostot toimivat erinomaisesti myös huoltavana harjoitteena, kevyemmillä painoilla oikein tehtäessä.